subota, 11. studenoga 2017.

POSAO IZ SNOVA



U svom životu želim postati učitelj. Svaki dan imam sve više uzora koji su pomalo strogi, ali pravedni. Što je najbolje moji uzori mi ukazuju na to kakav učitelj da budem, a kakav ne.

UZORI (zašto?)

1. MATEA MAKARUN- jako je ozbiljna, ali voli red, rad i disciplinu što je jako komplicirano.

2. HELEN- MARIE  KEROVEC- ozbiljna je i često se ljuti na nas, dečke. Mi to ne razumijemo zašto,ali ja pretpostavljam da nas hoće nešto naučiti.

3. FILIP FABEK- voli se šaliti, ali je ozbiljan pri ispitivanju i pisanju testova. Sviđa mi se što dobivamo pitanja za test i plusiće za aktivnost na satu ( dva plusa-5).
Povezana slika
prikaz učitelja

4. VERA JOVANOVIĆ- volim „koncentacijske žvake“ i što imamo pravo slušati glazbu za vrijeme testova.

Ako postanem učitelj, a nadam se da hoću, želim biti ozbiljan učitelj koji će kroz igru naučiti djecu  i objašnjavati im koliko god bude potrabno da shvate.

Nema komentara:

Objavi komentar

Alfred Nobel

Alfred Nobel punim imenom Alfred Bernhard Nobel rođen je u Stockholmu, 21. listopada 1833. godine. Bio je švedski kemičar, pronalazač, ...