subota, 11. studenoga 2017.

MOJI HOBIJI

Slikovni rezultat za nogomet
Nemam  baš puno hobija zbog škole, no uvijek nađem vramena za njih.

Jedan od osnovnih hobija mi je gledanje televizije uostalom voli i mnogo druge djece na svijetu. No na televiziji mi brzo dosade dugeeeeee  reklame, to za mene nije gledanje televizije nego prebcivanje na druge programe. Ovim hobijem se bavim jer ne moram imati puno toga. Dosat je damo sjesti u  naslonjač i uživati dok ti mama ili tata ne uđu i počnu vikati na tebe da ideš učiti.

Drugi omiljeni hobi mi je čitanje. Već sam sa četiri godine naučio čitati. Zapravo se i ne sjećam vremena kada to  nisam znao. Sve je počelo tako da mi je mama pokazivala riječi, pa sam  je formirao rečenice. Mojem hobiju je sigurno pomoglo to što u kući ima mnogo knjiga (i stripova naravno). Pošto gotovo svi u mojoj kući čitaju, kupuju se i nove knjige. Čitanjem doznajem mnogo informacija, to je skoro neiscrpan izvor. Čitanjem ulazim u nove svijetove i u nove avanture. Moja najdrža knjiga je „SMOGOVCI“, a moj najdraži stip „ZAGOR“. Čitanje će mi biti jadan od najdražih hobija, ali moj najdraži hobi će uvjek biti druženje sa prijateljima.

Moj zadnji hobi je nogomet. U tome baš uživam jer se družim s prijateljima. Za ovaj hobi je dosta imati loptu i prijetelje za igranje, a gol nije obavezan. Uz nogomet vežem sve svoje lijepe uspomene kao što je zabijanje gola za pobjedu protiv Mađarske, pobijedili smo 5:2 (zabio sam dva gola).


Nema komentara:

Objavi komentar

Alfred Nobel

Alfred Nobel punim imenom Alfred Bernhard Nobel rođen je u Stockholmu, 21. listopada 1833. godine. Bio je švedski kemičar, pronalazač, ...